Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

Ντε Νίρο: «Με αντικατέστησε πλέον ο Λεονάρντο ντι Κάπριο»


Μπορεί να θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς όλων των εποχών, αλλά ο Ρόμπερτ ντε Νίρο δικαιούται να έχει και τα παράπονά του. Τα οποία δεν διστάζει να τα εκφράζει με χιούμορ, όπως τις προάλλες που παρέλαβε βραβείο β΄ ρόλου για την ταινία «The Silver Linings Playbook» στα Hollywood Film Awards.

«Συνήθως έρχομαι σε τέτοιες τελετές για να δώσω βραβεία σε άλλους, και όχι για να τα παραλάβω», είπε στο μικρόφωνο. «Εχω δώσει Οσκαρ στον Σον Πεν, τον Ιλάι Γουάλας και τον Φράνσις Κόπολα. Εχω τιμήσει τη Μέριλ Στριπ στο Κέντρο Κένεντι. Εχω δώσει μισή ντουζίνα βραβεία καριέρας στον Μάρτιν Σκορσέζε, από BAFTA μέχρι Χρυσές Σφαίρες. Ετσι, παρόλο που ο Λεονάρντο ντι Κάπριο με έχει αντικαταστήσει στις ταινίες του Σκορσέζε, εγώ παραμένω η πρώτη επιλογή για να μοιράζω αγαλματίδια», σχολίασε προκαλώντας δυνατά γέλια στην αίθουσα. «Εχω γίνει πολύ καλός στο να δίνω βραβεία, αλλά δεν έχω εξασκηθεί καθόλου τελευταία στο να τα λαμβάνω. Το τελευταίο που πήρα ήταν ένα μετάλλιο από την Ενωση Ιρλανδοαμερικανών επειδή δεν έβρισκαν τον Λίαμ Νίσον».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου