Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Λόρενς: Είμαι περήφανος που ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα με φανταστικό κόσμο

Περήφανος που αγωνίζεται σε έναν μεγάλο σύλλογο όπως ο ΠΑΟΚ και δικαιωμένος για την επιλογή του να παίξει σε αυτόν, δήλωσε ο Λίαμ Λόρενς σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης. Ο Ιρλανδός μεσοεπιθετικός αναφέρθηκε επίσης στο ντέρμπι με τον Αρη και υποσχέθηκε να μην ξαναχάσει την ψυχραιμία του στο μέλλον όπως συνέβη κόντρα στους «κίτρινους».

Αρχικά ο Λόρενς είπε: «Η νίκη επί του Αρη είναι πολύ σημαντική γιατί μας κράτησε σε επαφή με την πρώτη θέση και τον Ολυμπιακό, από την οποία απέχουμε μία νίκη. Μπορούμε να κάνουμε σερί νικών, έχουμε ήδη τρεις σερί, πρέπει να κοιτάμε κάθε ματς ξεχωριστά και όχι το τέλος της χρονιάς. Εύχομαι να συνεχίσουμε το σερί στο Ηράκλειο με τον ΟΦΗ, έστω και αν δεν παίζουμε εγώ και ο Κατσικάς».

Εν συνεχεία ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ τοποθετήθηκε για τα πολλά νεύρα στο τέλος και τις αποβολές: «Για τη φάση του Κατσικά, έτσι όπως την είδα πολλές φορές στο ριπλέι δεν υπάρχει λόγος για κόκκινη κάρτα. Είναι λάθος του διαιτητή. Για μένα, δέχομαι χτύπημα από τον αντίπαλο μου, με αποτέλεσμα να χάσω την ψυχραιμία μου, κάτι που δεν έπρεπε να κάνω αφού κερδίζαμε και με μεγάλο σκορ».

Κατόπιν ο Ιρλανδός ρωτήθηκε αν οι παίκτες του Αρη το έκαναν σκόπιμα, λόγω της μεγάλης έκτασης που είχε πάρει το σκορ: «Συμφωνώ κι εγώ. Νομίζω ότι οι αντίπαλοι μας αισθάνονταν ότι θα είμαστε εμείς νικητές από το ημίχρονο με το 4-1 και για αυτό ίσως να αντέδρασαν έτσι στο δεύτερο μέρος. Κάποιες φορές είναι λογικό να συμβαίνει αυτό, να επιλέγεις άλλους τρόπους αντί για ποδόσφαιρο. Υπόσχομαι πάντως να μη χάσω ξανά την ψυχραιμία μου».

Ο 30χρονος παίκτης προχώρησε σε μία πρώτη αποτίμηση της απόφασης του να έρθει στον ΠΑΟΚ: «Είμαι χαρούμενος για την απόφασή μου να έρθω στον ΠΑΟΚ και στη Θεσσαλονίκη. Πραγματικά είμαι περήφανος, γιατί ήρθα σ' ένα μεγάλο κλαμπ με φανταστικό κόσμο. Απολαμβάνω την παρουσία μου στην ομάδα. Μπορεί να απογοητεύσαμε τον κόσμο με τον αποκλεισμό, πρέπει όμως να τον ξεχάσουμε και να κοιτάξουμε το πρωτάθλημα που πηγαίνουμε καλά και φυσικά αργότερα στο κύπελλο. Ελπίζω και το εύχομαι να μείνω όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια στην Ελλάδα», αναφέρθηκε αρχικά στο πόσο βοηθάει την ψυχολογία της ομάδας ο θρίαμβος επί του Άρη».

Για τους στόχους του ΠΑΟΚ σε πρωτάθλημα και κύπελλο, είπε: «Είναι πολύ νωρίς. Είμαστε στη δεύτερη θέση και κοντά στον Ολυμπιακό. Να μην κοιτάμε το τέλος, ν' ακούμε τον προπονητή μας και να μην ξεφεύγουμε από το επόμενο ματς».

Πηγή: sentragoal.gr

Περισσότερες αθλητικές ειδήσεις: http://lpyrgos-sports.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου