Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Ρωσία: Πιλότος της Aeroflot κατηγορεί την εταιρία ότι εξοικονομεί χρήματα σε βάρος της ασφάλειας

Ένας πιλότος της Aeroflot και επικεφαλής συνδικάτου του ιπτάμενου προσωπικού κατηγορεί την πρώτη ρωσική αεροπορική εταιρία και μέλος της συμμαχίας SkyTeam της Air France/ KLM, ότι κάνει οικονομίες σε βάρος της ασφάλειας, σε συνέντευξή του που δημοσιεύει σήμερα η εφημερίδα Novye Izvestia.

Ο Ιγκόρ Ντελντιούζοφ, επικεφαλής του συνδικάτου των πιλότων στο διεθνές αεροδρόμιο της Μόσχας Σερεμέτιεβο, απολύθηκε από την Aeroflot γιατί είχε απασχολήσει και τρίτο πιλότο σε μια πτήση μετ΄ επιστροφής Μόσχα – Τόκιο. Πρόσφατα κέρδισε μια δίκη κατά της εταιρίας η οποία καλείται να τον εντάξει εκ νέου στο προσωπικό της. Στη συνέντευξή του, ο πιλότος αναφέρει ότι η Aeroflot ελαχιστοποιεί στο χρονοδιάγραμμα εργασιών τον αριθμό των ωρών στις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων για να μην υποχρεούται να προσθέσει και τρίτο πιλότο στο πλήρωμα.

«Η μέση διάρκεια μιας πτήσης Τόκιο-Μόσχα είναι 10 ώρες και 45 λεπτά. Η εταιρία γράφει στα δρομολόγιά της 10 ώρες και 20 λεπτά. Αν προσθέσουμε την προετοιμασία πριν από την πτήση και το μισάωρο των εργασιών μετά την πτήση, ο συνολικός χρόνος εργασίας είναι 11 ώρες και 50 λεπτά», σημειώνει. Ωστόσο αν υπολογιστεί η πραγματική διάρκεια της πτήσης, ο συνολικός χρόνος εργασίας είναι 12 ώρες και 15 λεπτά, παρατηρεί ο πιλότος.

Σύμφωνα με μια διάταξη του 2005 του υπουργείου Μεταφορών, οι πιλότοι μπορούν να εργάζονται έως 12 ώρες χωρίς πρόσθετη βοήθεια. «Η εταιρία εξοικονομεί δεκάδες εκατομμύρια ρούβλια ετησίως από ένα καθημερινό δρομολόγιο, παρά τις απειλές για την ασφάλεια των επιβατών και την υγεία των πιλότων», καταγγέλλει ο πιλότος και επισημαίνει τους κινδύνους από την κόπωση που συσσωρεύεται στο πλήρωμα.

Η Aeroflot καταλαμβάνει μεσαία θέση όσον αφορά την ασφάλεια των πτήσεων στην κατάταξη των αεροπορικών εταιριών παγκοσμίως. Οι ρωσικές αρχές, απέναντι σε μια αύξηση των αεροπορικών δυστυχημάτων τα τελευταία χρόνια, έδωσαν εντολή για την απόσυρση των παλαιότερων σοβιετικής τεχνολογίας αεροσκαφών και τη διενέργεια ελέγχων σε πολλές αεροπορικές εταιρίες που λειτουργούν στη χώρα, ώστε να περιοριστεί ο αριθμός των δυστυχημάτων.

Περισσότερες διεθνείς ειδήσεις: http://lpyrgos-international.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου