Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Η εκρηκτική Μόνικα Μπελούτσι «σπάει» την εικόνα του τέλειου προσώπου της

«Προτιμώ να έχω ρυτίδες, παρά ένα πρόσωπο παραμορφωμένο από τις πλαστικές»


Στον νέο της ρόλο, στη νέα ταινία του Κούρδου Μπαχμάν Γκομπαντί «Rhino Season», η Μόνικα Μπελούτσι ανατρέπει την εικόνα της ως συμβόλου μεσογειακής ομορφιάς και εστιάζει στις υποκριτικές ικανότητές της.

Ερμηνεύει τη Μινά, μια γυναίκα από το Ιράν, σύζυγο ενός φυλακισμένου ποιητή που πέφτει θύμα βίας σε μια περίοδο πολιτικών και κοινωνικών ανακατατάξεων.

Επικεντρώθηκε λοιπόν στον ρόλο της, μελέτησε την ιστορία, δίνοντας έμφαση στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στο Ιράν. Εμαθε έως και φαρσί. «Δεν δέχτηκα να με ντουμπλάρουν. Τότε δεν θα μπορούσα να μπω στο πετσί του ρόλου. Μου έδιναν τα λόγια μου πέντε λεπτά πριν από κάθε γύρισμα. Στην πραγματικότητα δεν είδα ποτέ όλο το σενάριο», εξηγεί η Μόνικα Μπελούτσι στην ισπανική εφημερίδα «Ελ Παΐς».

Ούτε λεπτό δεν σκέφτηκε αν οι ρυτίδες και το απεριποίητο πρόσωπο θα χαλούσαν την εικόνα του συμβόλου του σεξ. «Θέλω πολύ να απελευθερωθώ από την ομορφιά μου. Αυτός ο ρόλος μού επέτρεψε να επικεντρωθώ στην ερμηνεία δίχως να ανησυχώ για το πώς φαίνομαι στον φακό. Ηταν αναζωογονητικό». Η 48χρονη ιταλίδα ηθοποιός δηλώνει άλλωστε πως «προτιμάω να έχω ρυτίδες, παρά ένα παραμορφωμένο από τις πλαστικές πρόσωπο».

Ο ρόλος αυτός είναι μια πρόκληση, μια δουλειά διαφορετική από όσες έχει κάνει έως σήμερα. «Οταν μου πρότειναν να συμμετάσχω στην ταινία, απάντησα αμέσως ναι. Ενθουσιάστηκα καθώς θα ενσάρκωνα μια γυναίκα διαφορετικής κουλτούρας, ξένη για τον δικό μου κόσμο. Μια γυναίκα από την οποία έχουν αφαιρέσει τα πάντα» σχολιάζει.

Περισσότερες διεθνείς ειδήσεις: http://lpyrgos-international.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου