Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

«Μεγάλη ομάδα ο Άρης με πολλούς οπαδούς»


Το νέο μεταγγραφικό απόκτημα του Άρη Νούνο Κοέλιο μίλησε σε ΜΜΕ της Πορτογαλίας για το νέο του ξεκίνημα, αλλά και για την αντιμετώπιση που είχε από την ομάδα της Μπενφίκα. Αναλυτικά δήλωσε:



Για τις πρώτες του εντυπώσεις από τις συνθήκες στην ομάδα του Άρη: «Έχω κάνει μία προπόνηση μέχρι σήμερα, αλλά μου αρέσει αυτό που βλέπω. Είναι μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα, με πολλούς φιλάθλους. Θα είναι μια εμπειρία για μένα στο εξωτερικό. Ο Αρης είναι μια ομάδα που επενδύει σε νέους Έλληνες παίκτες».

Για συμπεριφορά που είχε στην Μπενφίκα: «Θα ήθελα να μου είχαν συμπεριφερθεί διαφορετικά και δεν εννοώ τους διοικούντες. Εγώ ήθελα να παίζω. Είναι ξεκάθαρο ότι θα ήθελα να είχα περισσότερες ευκαιρίες για να δείξω τι μπορώ να κάνω».

Για την κρίση που πλήττει την Ελλάδα: «Δεν βλέπω κάτι που δεν το έβλεπα στην Πορτογαλία. Είμαι βέβαια μόλις μια βδομάδα εδώ και η κρίση είναι παγκόσμια, αλλά δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Όπως και να έχει εγώ θέλω να παίξω, να γίνω ένα με την ομάδα και θα δούμε πως θα πάει».

Περισσότερες αθλητικές ειδήσεις: http://lpyrgos-sports.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου