Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

ΒΕΘ: Ηλεκτρονικό συνήγορο αποκτούν οι επιχειρηματίες


Ηλεκτρονικό συνήγορο και διαμεσολαβητή στις διαφορές τους με τη δημόσια διοίκηση σε Ελλάδα και Βουλγαρία πρόκειται να αποκτήσουν σύντομα χιλιάδες επιχειρηματίες, στο πλαίσιο ηλεκτρονικής πλατφόρμας που θα ενεργοποιήσει το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ).

Η νέα πλατφόρμα με τίτλο «e-ombudsman» (Συνήγορος του Επιχειρηματία), υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Εδαφικής Συνεργασίας 2007-2013 των δύο χωρών. Έχει δε, ως στόχο τη διαμεσολάβηση τόσο στην κεντρική διοίκηση, όσο και στην τοπική αυτοδιοίκηση των δύο χωρών.

Επίλυση προβλημάτων από εξειδικευμένα στελέχη

«Οι επιχειρηματίες που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα με τη δημόσια διοίκηση θα μπορούν να αναζητούν -σε βάση δεδομένων- αντίστοιχα προβλήματα, που έχουν επιλυθεί στο παρελθόν και να ενημερώνονται για τον τρόπο επίλυσής τους.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν αντίστοιχες καταχωρήσεις θα μπορούν να υποβάλλουν σχετικές αναφορές», τόνισε κατά την παρουσίαση της πλατφόρμας ο Κώστας Μοδικός, στέλεχος της συμβουλευτικής εταιρείας «Ατλαντίς», που υλοποιεί το έργο για λογαριασμό του ΒΕΘ.

Εξειδικευμένο στέλεχος – συνεργάτης του Επιμελητηρίου θα αναλαμβάνει ακολούθως την ανάλυση των σχετικών αναφορών και την κοινοποίησή τους προς το υπουργείο Ανάπτυξης ή άλλους δημόσιους φορείς. Στην περίπτωση επίλυσης του προβλήματος, θα ενημερώνεται αυτόματα το πρόσωπο που έχει υποβάλλει την αναφορά και θα εμπλουτίζεται η βάση δεδομένων.

Η πλατφόρμα έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται σύντομα να τεθεί σε λειτουργία. Αποτελεί δε, μία από τις συνολικά τέσσερις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, που θα ενεργοποιηθούν -είτε ήδη λειτουργούν- στο πλαίσιο του προγράμματος. Ηδη έχει τεθεί σε λειτουργία η πρώτη πλατφόρμα (ηλεκτρονικής στελέχωσης), ενώ σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας υλοποιείται εκείνη της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης.

Εντοπίζοντας συνεργάτες και πελάτες στο Διαδίκτυο

Η τρίτη πλατφόρμα αφορά την ηλεκτρονική δικτύωση και παρέχει -δωρεάν στα μέλη του ΒΕΘ και του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου του Μπλαγκόεβγκραντ - υπηρεσίες ηλεκτρονικής δικτύωσης μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β) και μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C).

Μέσω της τελευταίας αυτής πλατφόρμας, που είναι ήδη πλήρως λειτουργική στις διευθύνσεις http://www.b2bmall.eu και http://www.b2bmall.gr, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρουσιάζουν το επιχειρηματικό τους προφίλ, καθώς και τα προϊόντα - υπηρεσίες που διαθέτουν στην αγορά, εντοπίζοντας ταχύτατα συνεργάτες και πελάτες.

«Το κομμάτι του B2C συνδέει τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops) όσων από τις εγγεγραμμένες εταιρίες το επιθυμούν με την πλατφόρμα b2bmall και στη συνέχεια παρέχει δυνατότητες αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης των τιμών τους. Έτσι, δίδεται στον καταναλωτή η δυνατότητα να επιλέξει ποιο είναι το προϊόν που τον συμφέρει και επιθυμεί, ώστε να μεταβεί στο αντίστοιχο e-shop και να προχωρήσει στην αγορά του», τόνισε ο πρώτος αντιπρόεδρος του ΒΕΘ, Σίμος Διαμαντίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου