Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Άντονι Χόπκινς: «Δεν θα φιλήσω κανενός τα οπίσθια για να μου δώσουν ακόμη ένα Οσκαρ»





Με αφορμή τον ρόλο του Αλφρεντ Χίτσκοκ που είναι πιθανό να του αποφέρει ακόμη ένα Οσκαρ ερμηνείας, ο σερ Αντονι Χόπκινς εμφανίστηκε προσφάτως αποφασισμένος να μην παίξει «τα αηδιαστικά παιχνίδια τους» για να κερδίσει ακόμη ένα αγαλματίδιο. Δήλωσε επίσης πως «δεν θα φιλήσω τα οπίσθια κανενός από τους ισχυρούς του Χόλιγουντ για να με βραβεύσουν».


Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα έλεγε σε εκπροσώπους του Τύπου πως ήταν πολύ απασχολημένος στη Νέα Υόρκη με τις δύο ταινίες στις οποίες θα πρωταγωνιστεί για να οργανώσει την επικοινωνιακή του προβολή για τα Οσκαρ.
«Είμαι ανακουφισμένος που δεν έχω μπλεχτεί σε όλη αυτή τη δημοσιότητα. Είμαι ανακουφισμένος που απαλλάχτηκα από τη διαδικασία να βρίσκομαι διαδοχικά πρόσωπο με πρόσωπο με κάποιους. Διότι, πρώτον, δεν μπορώ να το κάνω και, δεύτερον, διότι δεν θα κάνει τη διαφορά».
«Ξέρετε, έχω εμπειρία ζωής. Κέρδισα το Οσκαρ για τη "Σιωπή των αμνών" με την αξία μου και είναι πολύ καλό, αλλά τώρα έχει χάσει τη γυαλάδα του πλάι στην τηλεόραση. Δεν είναι να το παίρνεις και πολύ στα σοβαρά».
Εχει αγανακτήσει, είπε, «παίζοντας τον καλό» στους ισχυρούς των Οσκαρ. «Πάνε οι συνάδελφοι και κολακεύουν τα μέλη της Ακαδημίας και αυτό είναι αηδιαστικό. Εχω απαυδήσει και μου προκαλεί απέχθεια αυτή η κατάσταση. Εχω δει το σκηνικό αυτό να επαναλαμβάνεται τόσο πολλές φορές, που μου προκαλεί αναγούλα».
Την άποψη του σερ Αντονι Χόπκινς δεν συμμερίζονται τα κινηματογραφικά στούντιο και οι παραγωγοί, που φέτος θα επενδύσουν 500 εκατ. δολάρια (385,3 εκατ. ευρώ) στην επικοινωνιακή προώθηση των ταινιών τους.
Με κομψά λόγια είπε περίπου τα ίδια η συμπρωταγωνίστριά του Ελεν Μίρεν που κάνει τη σύζυγο του Χίτσκοκ, την Αλμα Ρέβιλ, στο φιλμ «Χίτσκοκ» ανακαλώντας μνήμες από τη δική της «εξουθενωτική εκστρατεία προώθησης» της ταινίας «Η βασίλισσα» προκειμένου να κερδίσει το Οσκαρ το 2006. «Είναι θέμα αμιγώς πολιτικό και απαιτεί αποθέματα αντοχής για να συνεχίσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου