Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

«Έκαψαν» τον Άκη οι πρώην συνεργάτες του

 

Αποκαλυπτικοί για τις off shore εταιρίες και τον ρόλο του πρώην υπουργού στην υπόθεση με το ξέπλυμα μαύρου χρήματος ήταν οι πρώην συνεργάτες του Νίκος Ζήγρας και Ευφροσύνη Λαμπροπούλου.

Ο εξάδερφος του πρώην υπουργού στη συμπληρωματική απολογία του στον ανακριτή, Γ.Μαλλή κατονόμασε τον Άκη Τσοχατζόπουλο ως τον άνθρωπο που ήταν πίσω από την εταιρεία Drumillan, η οποία εμπλέκεται στην υπόθεση των ΤΟR M1, εμβάσματα από ελβετικό λογαριασμό της οποίας κατέληξαν στην ιταλική εταιρεία του Γιώργου Σαχπατζίδη.

«Αυτός ήταν ο πραγματικός ιδιοκτήτης των εξωχώριων εταιρειών μέσω των οποίων διακινήθηκαν οι παράνομες προμήθειές του για τα εξοπλιστικά. Ο ίδιος ήταν και πίσω από την Drumilan και τον Καμπούρογλου» υποστήριξε ο Νίκος Ζήγρας.

Παράλληλα έβαλε στο κάδρο με τα εμπλεκόμενα πρόσωπα στην υπόθεση και τον πρώην γ.γ. εξοπλισμών του ΥΠΕΘΑ, Γιάννη Σμπώκο, καθώς ανέφερε ότι εμπλέκεται στο ξέπλυμα μαύρου χρήματος. «Κατ' επανάληψη ο ίδιος ο Τσοχατζόπουλος μου είχε πει ότι :"Περιμένω ο Σμπώκος να μου φέρει λεφτά". Γνωρίζω από τον ίδιο τον Τσοχατζόπουλο ότι η βασική ομάδα διακίνησης της άνομης περιουσίας ήταν ο Τσοχατζόπουλος, ο Ιωάννης Σμπώκος, ο Βλάσης Καμπούρογλου, ο Ντίνος Μιχαηλίδης και ο Αραβας Αl Sayad Fouad. Τα μαύρα χρήματα κατέληγαν όλα στον Τσοχατζόπουλο και τον Σμπώκο» σημείωσε στη συμπληρωματική απολογία του ο εξάδερφος του πρώην υπουργού.

«Ο Τσοχατζόπουλος πάντα μου έλεγε: "Τα πολλά λεφτά μου τα έχει ο Σμπώκος". Σας επαναλαμβάνω ότι έχω ακούσει από τον Τσοχατζόπουλο να λέει ότι τα περισσότερα από τα χρήματά του τα διαχειριζόταν ο Σμπώκος μέσω της χρηματιστηριακής εταιρείας του πεθερού του και από εκεί διακινούνταν σε διάφορες επιχειρήσεις μέσω ελβετικών τραπεζών» είπε ο Νίκος Ζήγρας.

Σε ερώτηση για συγκεκριμένο λογαριασμό στο όνομά του σε ελβετική τράπεζα, από τον οποίο εμβάστηκαν ποσά στη Βίκυ Σταμάτη, ο εξάδερφος του πρώην υπουργού απάντησε στον ανακριτή:

«Ο λογαριασμός αυτός δεν είναι δικός μου, δεν ανοίχτηκε από εμένα και η υπογραφή που υπάρχει στην αίτηση για το άνοιγμά του δεν είναι δική μου. Ο ίδιος ο Τσοχατζόπουλος χρησιμοποιώντας το διαβατήριό μου, που του είχα δώσει εγώ δηλώνοντας δήθεν απώλεια και εκμεταλλευόμενος και την ομοιότητά μας, άνοιξε το λογαριασμό. Από εκεί και πέρα, με δικό του γνωστό υπάλληλο, διαχειριστή της τράπεζας, έκανε τις όποιες συναλλαγές ο ίδιος».

Επιβαρυντική για τον πρώην υπουργό ήταν και η συμπληρωματική απολογία της λογίστριας του Άκη Τσοχατζόπουλου που έκανε στροφή 180 μοιρών και τον συνέδεσε με τις τρεις off shore, Torcasso, Bluebell και Nobilis. Ωστόσο, αρνήθηκε ότι γνωρίζει οτιδήποτε για τις εταιρείες Norris και P&A Investments.

«Κατάλαβα ότι οι εταιρείες Torcasso και Bluebell ήταν του Τσοχατζόπουλου χωρίς ο υπουργός να το έχει παραδεχθεί μπροστά μου και χωρίς και εγώ να τολμήσω να επεκταθώ ποτέ σε λεπτομέρειες. Για την εταιρεία Nobilis, όμως, η ίδια η ροή των πραγμάτων μου καταδείκνυε την κατάσταση αυτή… Όσον αφορά την αλληλογραφία, σας είπα ότι ο υπουργός είχε φανερά πλέον εκδηλωθεί σε εμένα ότι η εταιρεία του ανήκει, μου έστελνε αυτά τα έγγραφα για να τα στέλνω εγώ ως δήθεν εκπρόσωπος της Nobilis για να μη φανερωθεί...» ανέφερε η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου.

Η ίδια εξήγησε την αλλαγή στη στάση της και υπογράμμισε ότι αρχικά στην απολογία της προσπάθησε να μην βλάψει τον Άκη Τσοχατζόπουλο και τον Νίκο Ζήγρα «με τους οποίους μας συνέδεε φιλική σχέση παρά πολλών ετών. Μετά όμως από την κατάθεση του Ζήγρα δεν είχα λόγο να εμμείνω στην αρχική μου απολογία».

Σύμφωνα με το www.euro2day.gr, σε ερώτηση πως γίνεται να μην αντιλήφθηκε την παράνομη νομιμοποίηση περιουσίας από τον πρώην υπουργό αφού γνώριζε ότι πίσω από την Nobilis ήταν ο Άκης Τσοχατζόπουλος η λογίστρια απάντησε: «Δεν μπορούσα να γνωρίζω ότι την περιουσία που είχε αποκτήσει την είχε αποκτήσει παράνομα.

Πηγή: real.gr


Περισσότερες πολιτικές ειδήσεις: http://lpyrgos-politics.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου